![]() |
Werken in ons emotieboekje |
![]() |
Een gevoelspopje maken. We kiezen een monsterhandschoen volgens gevoel/kleur en versieren het met verschillende materialen in dezelfde kleur. |
![]() |
Gevoelsmaskers in de poppenhoek |
![]() |
Elke dag moesten we papier scheuren en de monsters beplakken in de juiste kleur. Dit werd dan onze raamversiering. |
![]() |
Samen werken aan onze gevoelsmeter in de klas. |
![]() |
De situaties of gevoelsfoto's bij het juiste gevoelsmonster leggen |
![]() |
Donderdag is FRUITDAG! Daarom verraste de mama van Amine ons met een lekkere fruitschotel! Dank u wel! |
![]() |
We sneden het fruit zelf en deden dan een 'walging dinner. Muziek=rondstappen, muziek stopt=proeven van het fruit |
![]() |
Achtergronden schilderen voor onze verteltafel |
![]() |
Borduren van een monster met naald en wol |
![]() |
Puzzelen |
![]() |
Gevoelsmonster maken met duploblokken |
![]() |
De tweede week verrasste de mama van Miray ons met lekker fruit! Dank u wel! |
![]() |
Een monster tekenen op muziek = Schrijfdans! Een vierhoek tekenen |