![]() |
| Werken in ons emotieboekje |
![]() |
| Een gevoelspopje maken. We kiezen een monsterhandschoen volgens gevoel/kleur en versieren het met verschillende materialen in dezelfde kleur. |
![]() |
| Gevoelsmaskers in de poppenhoek |
![]() |
| Elke dag moesten we papier scheuren en de monsters beplakken in de juiste kleur. Dit werd dan onze raamversiering. |
![]() |
| Samen werken aan onze gevoelsmeter in de klas. |
![]() |
| De situaties of gevoelsfoto's bij het juiste gevoelsmonster leggen |
![]() |
| Donderdag is FRUITDAG! Daarom verraste de mama van Amine ons met een lekkere fruitschotel! Dank u wel! |
![]() |
| We sneden het fruit zelf en deden dan een 'walging dinner. Muziek=rondstappen, muziek stopt=proeven van het fruit |
![]() |
| Achtergronden schilderen voor onze verteltafel |
![]() |
| Borduren van een monster met naald en wol |
![]() |
| Puzzelen |
![]() |
| Gevoelsmonster maken met duploblokken |
![]() |
| De tweede week verrasste de mama van Miray ons met lekker fruit! Dank u wel! |
![]() |
| Een monster tekenen op muziek = Schrijfdans! Een vierhoek tekenen |
























